Jag överlevde loppet

Tänkte börja med att säga att jag faktiskt inte är död.. Jag överlevde ProCivitas loppet, sprang fel så att vi kom upp i ungefär 1 min på under en timme. Faktiskt ganska nöjd, har inte tränat på över ett år nästan så. Det var detta min tisdag bestod av. Efter loppet blev det en halvtimmes lektion - vidare hem - äta/plocka/göra vid sig/packa väskor på 15 minuter - tillbaka till skolan med tåg. På kvällen var det dags för julmys med min kära klass. Hade faktiskt trevligare än väntat.
Idag har jag skrivit prov på 30 minuter, suttit i möte, haft idrott, lyssnat på en föreläsning av Björn Ranelid, kommit fram till UF-idéer, fikat med Jacky och träffat finaste. Dagen har gått i ett och jag är mer än trött just nu. Har ont i hela kroppen, träningsvärk + trötthet = mindre bra kombination..
Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Jag bloggar alltid här har jag kommit fram. Ber om ursäkt för ett inlägg utan bild, tråkigt I know men sånt är livet. Imorgon slutar jag tidigt, ska försöka ta några nya bilder då? Vi får se hur dagen blir. Hörs imorgon med andra ord. Sov gott!

It's amazing
How you can speak
Right to my heart
Without saying a word,
You can light up the dark
Try as I may
I could never explain
What I hear when
You don't say a thing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0