Ingen bild

Hallå kära blogg.
Jag befinner mig för tillfället hos ett par söta människor som jag var i Österrike med i början av 2010. Gårdagen spenderades i Landskrona med Jenny och Alisa för att sedan titta på Erikas dansföreställning. Grymt roligt måste jag medge, trodde att jag skulle trilla av stolen av skratt i vissa fall. Erika var hur som helst hur duktig som helst! Antagligen första och sista gången jag ser henne dansa. Efter dansen åkta jag hem till näpen, träffade folk och tittade på film innan han började träna mitt i natten haha. Somnade hyfsat sent enligt mig och sen vaknade vi vid åtta. Galet. Jag låg och pratade om piroger med glitter på, ja.. jag vet inte varför.. Somnade om och gick upp senare. Lagade mat (jag tittade på) och sen skulle jag bege mig hemåt. Trevliga dagar hur som helst. Fast nu saknar jag både min kudde och mitt täcke, hihi. Kodnamn eller vad?
Sitter vid Majas dator nu som hon så snällt lånade ut. Därav blir det ingen bild, hoppas att ni överlever? Matilda och August bråkar om hans telefon, ska gå och lösa det nu.. Heja Matilda!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0