Hatar och älskar

Fråga mig inte om bilderna, så blir det ibland.
Sitter för tillfället bredvid näpen, eller min pojke som sagt? Han försöker ta mina rekord på min telefon, hatar när folk vinner över mig.. Inte för att han lyckas men, hehe..
Hade en jäkla trevlig kväll i onsdags. Riktigt lyckat faktiskt, hade min underbara Erika där också med mig. Alla andra brudar är också guld värda. Pappa hämtade mig och Erika i Helsingborg på kvällen och sen sov vi här. Drog upp Erika en timme tidigare på morgonen än vanligt, kan ju säga att det inte var så uppskattat. Men jag var pigg som tusan på morgonen. Det är värre nu..
Ska packa ihop lite saker nu och sedan ta bussen hem till finaste istället. Sover där inatt, sämre med bloggning. Ni får ha en awesome fredagskväll! Hugssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0