Happyface

Hej Anton! Killen som inte kan vara still..
Min pojk. Han är allt bra han! Och fin, väldigt fin. Snällare människa får man leta efter. Jag kan lova er att det är svårt att finna. Ärlig det är han också. Sen kan jag också berätta att han är bra på att vara glad och skratta, för det gör han nästan alltid åt mig. Dessutom brukar han alltid säga "jag skojade" bara för att man ska förstå att han skojade när man redan hade förstått det. Nu klöddade jag till allt märkte jag. Men jag ville mest säga hej.
Har umgåtts med denna underbara människa hela dagen. Varit på Ica och i Malmö för att kolla hockey en sväng. Det inte som jag hade hoppats men Anton var glad. Ja, för att han fick sitta bredvid mig då. Eller nej, mest för att Mif vann och inte Rögle. Men lite för att han fick sitta bredvid mig också. Nu ska jag snart nanna. Tänkte slänga upp ett inlägg till innan dess. Eftersom att jag inledde inlägget med Hej avslutar jag det med ett Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0