Gårdagens

Såhär såg jag ut igår. Klänning samt bälte från MQ, halsbandet fick jag av pappa när vi var i Dubai. Lite tråkiga outfitbilder tagna i en spegel men bättre än så blir det inte. Ibland skulle jag vilja ha en stor vit vägg i mitt rum som man kunde använda som bakgrund men det turen har jag inte. Möbler överallt samt en svart vägg och vita garderobsdörrar ivägen. Detta får duga bra. Ni ser i alla fall vad jag har på mig och det är det som är huvudsaken? Vet att ni är sååå intresserade.. Aja, om någon ville veta får ni reda på det nu. Ni andra får något snyggt att titta på. Hoho, nej självförtroende fick jag inte av tomten det bara finns där. Innan jag blir allt för självgod är det väl bättre att jag hittar på något annat. Lateroo

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, du är jättefin. Tack för en trevlig julkväll./Marie

2010-12-25 @ 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0