Galen i dig

Foto: Jag
Tog lite nya självporträtt idag i väntan på min pappa och bror. Har spenderat dagen på Väla med halva familjen, fick ett par jeans av min far. Förlåt Erika, men jag är riktig wannabe dig denna helgen känner jag. Vänta tills du får se min byxor.. Tog även en sväng inom Ikea samt elgiganten. Köpte stearinljus och tittade på kameror och datorer. Imorgon, eller om 25 minuter ungefär fyller jag år. Får se vad dagen imorgon bjuder på. Har haft en underbar söndag hur som helst, världens bästa slut fick den.
Helt galen, galen i dig.
I ditt himmelska leende, i ditt skratt.
Helt galen, galen i dig.
Nu ligger jag som vanligt i sängen med datorn i mitt knä. Ska snart stänga ner hade jag tänkt mig. Taggar morgondagen. Hörs imorgon lovepiieees

Kommentarer
Postat av: Mia

Snygga bilder på dig o med fin bakgrund!



Önskar dig en toppendag idag fredag o så en trevlig helg också såklart!

2010-12-10 @ 12:31:19
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: frida wiklund

underbart fina bilder, på en underbart fin kusin! förlåt för att jag inte skrivit någon fin text till dig som jag brukar göra när du fyller år men som du vet funkar inte min telefon... saknar dig min sköna. och ett stort grattis i efterskott snäckan! <3

2010-12-11 @ 13:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0