Ett gott skratt förlänger livet

Foto: Erika
Redigerade av mig
Här ser ni tre bilder av mig. Första bilden ser bara allmänt blek och konstig ut. På andra bilden ser ni julklappen jag fick utav mitt finaste hjärta. Eller halva julklappen kanske man ska säga. Hur som helst kan man inte annat än älska det. På tredje bilden ser ni en allmänt glad version utav mig. Så det ska vara helt enkelt. Tvekade på om jag skulle lägga upp dessa bilderna eller inte men inget undgår er, kära läsare. För övrigt chillar jag mest. Hade Harry Potter maraton igår med Sebastian, Anton och Erika. Jag såg en film innan jag somnade. Nu ska jag tydligen bli straffad för att jag somnade först?! Bring it on säger jag bara..
Ska hoppa in i duschen nu och sedan göra mig i ordning för att sedan bege mig vidare till Erika. Kanske bakar lite, tittar på film, dansar, myser och lite sånt smått och gott som man bara gör på loven.
Nu får jag dessvärre röra på mig så att jag hinner med allt som ska göras. Bloggar innan jag lämnar huset vid sju, så kika in snart igen. Haudii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0