Dagen i bilder

Hade jag fått välja, hade jag sovit längre imorse.
1. Efter en mindre god brunch (lagad av pappa - du var duktig som försökte..) begav jag mig ner till min kära farmor. Där började vi dagen med lite soffhäng.
2. Skulle baka pepparkakshus tillsammans var tanken. Farmor satte ihop huset och jag började dekorera.
3. Väldigt vackert om jag får säga det själv..
4. Snö på taket? Go idé, ännu vackrare hus nu..
5. Bakade pepparkakor samtidigt. Var ju tvungen att göra någon som kan bo i huset. För att markera vem som är vem använde jag godis. Jag vet redan om att jag är smart, ni behöver inte säga det.
6. Färdigt resultat! Var dock mörkt ute då så bilden blev inte lika bra.
Sen kom näpnast till mig. Hämtade hem huset till mitt riktiga hus då. Spenderade kvällen på mitt rum, tittade dh. Vi hann även med att käka kötbullar. Blir antagligen hockey nästa helg och jag är gladGladGLAD!
Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh mysiga bilder å så duktigt jobbat med huset o gubbarna/gummorna :-D



Lucia-kramisar

2010-12-13 @ 13:00:58
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanonfint peppishus o andra små gubbar;)

2010-12-13 @ 17:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0