Crazy dad

Foto: Jag
Är bara tvungen till att visa er dessa bilderna och berätta historien bakom dem. I torsdagskväll när jag och pappa kom hem snöade det rejält och hela vår uppfart var begravd under snötäcket. Pappa parkerade bilen hos grannen för att han skulle kunna skotta undan lite snö. Jag gick in och började packa upp lite påsar med julklappar som vi handlat. Då kommer pappa inspringandes och klagar över att det absolut inte går att skotta för hand. Då tar han bilen och kör iväg. När han sedan kommer hem igen kommer han körandes i en hjullastare.
"Jag orkade inte skotta för hand så jag hämtade denna istället" fick jag höra då. Jag trodde att jag skulle skratta ihjäl mig, vår uppfart är verkligen inte stor. Han fick köra in och backa ut. Haha! Men det var för kallt för att stå kvar ute så jag gick in i värmen igen. Andra gången pappa kommer in i huset skrattar han när han går förbi mitt rum. Märker att jag är där och backar tillbaka.
"Jag råkade köra in i postlådan så att den gick isönder" är den andra klockrena kommentaren jag får utav min far. Ja, han är allt underbar den där filuren. That's why I love him! Pappa lilla..

Ps. Döpte faktiskt mappen på datorn till Galen Pappa, förstår ni varför? Ds.

Kommentarer
Postat av: René

Sådan far sådan dotter.... Eller???

2010-12-19 @ 02:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0