Bortglömt

Två bilder från Dubai som jag glömt bort att visa. De är tagna i Mall of Dubai som är det största köpcentret på jorden, där finns även världens största inomhusakvarium som man kan gå igenom. Ganska häftig känsla.
Idag har jag städat mitt rum lite. Har även legat i sängen och tittat på dh hela morgonen. Tänkte sätta igång en gammal julkalender sen eller en video från när vi var små. Brukar alltid se den kring julen, så himla mysigt att bara tänka sig tillbaka. I år firas julen hos mina kusiner på pappas sida. Senast vi firade jul tillsammans var nog när vi var fyra år eller liknande. Blir lite annorlunda med andra ord. Igår inhandlades alla julklappar med min bror. Han är faktiskt väldigt söt. Träffade hur många kända ansikten som helst på väla och jag fick höra att man kunde se att jag och Agge är syskon samt att jag är så gryyymt lik min pappa. Det är konstigt det där, brukar alltid få höra att jag är lik mamma till utseendet annars. Jag är nog en riktigt blandras av båda två. Underbara familj!
Tänkte baka också, men vet inte om jag hinner med det. Mormor och Morfar kommer ikväll och äter här. Finaste Anton kommer nog också, då var min kväll räddad. Ska duscha så att mina lockar kommer fram också. Han tjatar om att få se dem. Varför inte så här dagen innan jul? Min julklapp till honom. Haha, nej skämt och sido. Men gud vad svårt att det är hitta julklappar till en hel släkt på tal om ingenting.
Nej, långa inlägg verkar vara min grej? Hmm.. Får avrunda här. Skriver senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0