Angel

Fotade med Erikas kamera därav den kassa kvaliten, haha.. Känner killerblickarna från dig Erika!
Jag som har fotograferat henne och hon mig, rätt givet men ändå.
Har haft en riktigt kick ass dag! Började med fin sång i vår aula utav sisådär 100 elever. Sedan rullade dagen på. Skolan var slut innan man hann blinka. Mötte upp Erika och tog en födelsedagsfika. Kikade runt i affärer innan vi tog tåget hem. Då mötte vi upp täcket och sen bar det av hem till moi. Följde Erika till bussen efter en och en halv timme för att hon skulle iväg och dansa. Gick tillbaka hem med näpen och "pluggade".. Aja, får väl försöka snabbplugga imorgon.
Tänkte även passa på och tacka för alla fina gratulationer jag fått idag. Det värmer!
Nu ska jag lägga huvudet till rätta på kudden och invänta John Blund. Imorgon måste jag vara på topp då det är dags för ProCivitas loppet.. Ajajaj säger jag bara. Men med rätt inställning går allt!
Hoppas att er dag varit lika fin som min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0