Färger i en vind

Foto: Jag
Mitt fina hjärta. Jag är kär, förälskad i dig.
Dessa bilderna är från helgen när vi var vid klåveröd. Vad tycks? Favoriten ser ni högst upp till vänster.
Ikväll ska jag antigen träffa min Erika eller träna. Min Rasmus ska spela match. Fotboll är så grymt överskattat, sjukt onödigt måste jag säga. Hur kan dom lägga en match på en måndag när man saknar någon? Jag förstår mig inte på fotboll, förstår mig inte på vad som är grejen riktigt. Aja, det löser sig nog ska ni se. Jag kommer att komma fram till något tillslut. Måste funderar riktigt mycket först.
Nej, nu skriver jag bara för skrivandets skull. Kommer upp fler bilder snart! Haft en bra dag snyggisar?

Kommentarer
Postat av: Anna Emanuelsson

fina bilder :D

2010-08-30 @ 17:33:36
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0