Snabbfika

Tog en tur till Lund idag med mina kära vän Elin. Det var ett tag sedan vi sågs så det vara bara trevligt. Jag är dock fortfarande sjuk men jag trotsade bacillerna.. Syftet var egentligen att ta en snabbfika men vi tog en tur i affärerna också. Inne på Åhlens provade Elin hattar. Jag tycker att hon var väldigt stilig faktiskt. Fast det är väl sant att en skönhet klär i allt? he he he..
Vi stötte på en annan gammal kär vän Ellen, inne på Olivia&Oliver. (Gillar namnet på affären, varför är jag inte i Lund oftare..?) I hopp om att bli sponsrade av Vitamin Well tog vi denna bild. Åh åh åh, jag är kär i dessa drycker! Tänk om man hade haft ett par tre kylskåp? Inte helt fel!
När vi var klara med shoppingen (två timmar senare, hehe) tog vi vår "snabbfika" på Espresso house. Den blev inte så snabb men jag har haft en grymt trevlig dag. Under tiden vi fikade stötte vi även på Saga som hade mött upp Ellen. Växlade några ord innan de vandrade vidare.
När vi fikat klart vandrade även vi vidare och Elin modellade för mig, gillar mannen i bakgrunden mycket..
Insåg precis hur tråkig jag ser ut på denna bilden, men såhär såg alltså jag ut idag!
stationen stötte vi på några pojkar som nyss slutat skolan. De lånade min kamera i väntan på tåget. Vi var dock inte lika roade över att vara med på bild.
Nej, nu väntar mat. Tjolahopp! Kan visa vad jag köpte senare..

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: så bra, jo samma här :P

händer i helgen? :)

2010-08-20 @ 20:53:24
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: E M M A

sv: okej, jag ska vara hos mormor och morfar :)

haft en bra fredag? :P

2010-08-20 @ 23:16:03
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0