behind the scenes

Behind the scenes från igår...
Gårdagen spenderade jag hemma hos min pojkvän och sedan ute i en skog. Det var riktigt mysigt, bara han och jag och alla småkryp... Fast jag tycker lite synd om honom, behöva stå ut med en sådan fotonörd som mig. Sprang runt och bad han ställa sig lite här och lite där för att sedan flytta sig lite hit och lite dit för att testa ljus och annat. Dessutom hade jag glömt batteriet hemma till kameran så jag hade nästan inget kvar i kameran. Det fick gå undan helt enkelt men jag fick ett par riktigt fina bilder enligt mig.
Nu ska jag hoppa in i duschen, senare ikväll ska jag nog ta en tur och möta upp min fina kompis Erika och käka en glass och bara prata. Längesedan och därmed även på tiden!
Vi hörs ikväll helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: dannie

Gud vad fina bilder du tar! Har drog läst din blogg i typ en vecka nu och jag älskar den!



Men jag undrar vilken kamera du fotar med?

Allt bra idag?



Kramar// Dannie

2010-08-03 @ 11:17:55
URL: http://dannies.webblogg.se/
Postat av: dannie

Haha inte en vecka utan då du startade har jag läst samma inlägg hela tiden ;)

2010-08-03 @ 11:18:49
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0