Orange

Foto: Jag
Två bilder ur arkivet var det här ja! Gillar färgerna väldigt mycket, tänka sig att bilderna är tagna 09. Tiden går hur snabbt som helst har jag märkt.
Fick förövrigt en önskan att göra en video på fotoboken, sida för sida. Hade det varit något tror ni? Jag gillar idéen, men jag kan inte filma med systemaren. Vi får se hur det blir helt enkelt.
Nu är jag snart försenad till bussen igen, åh - alltid samma visa. Idag styr vi stegen mot Ikea och handlar chips. Haha, väldigt spontant. Ikea har världens godaste chips för bara 7 kronor så vi satsar på det!
Talk to you later dudes!

Kommentarer
Postat av: amanda

VI GILLAR! :))

2010-08-12 @ 15:38:10
URL: http://alltsomduserlyser.blogg.se/
Postat av: dannie

Åh vad fina bilder! Den där med vattendroppen längre ner var grym ;)



Sv; Tack så mycket, hade verkligen en bra resa men nu är jag hemma och ska ta igen allt, haha...

Hoppas du får en jättefin dag och att du tar många fina bilder jag får se sen! Puss&Kram// Dannie ♥

2010-08-12 @ 17:56:28
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0