tredje gången gillt

Foto: Jag
Okej nu är det såhär att jag sa att jag skulle starta upp en ny blogg när jag fick en ny dator och nu har alltså detta mirakel (hm?) hänt. Jag sitter och skriver på mina nya MacBook pro och är väldigt nöjd! För en som inte känner till min dator då heter han Mackan Gregor Wiklund. Det är mina kära vänner Ellen och Erika som man kan se i min header som döpt honom. Mycket stiligt enligt mig. Fast själv kallar jag honom bara för mackan vilket är lättast.
Ni kommer att lära känna mig om ni inte redan gör det genom bloggen då. Jag är inte som alla andra, men vem är det? Mina idéer kan ibland vara aningen konstiga men oroa er inte, jag är normal. Typ.
Hur som helst, jag ska försöka göra ett bättre jobb i denna blogg än den förra. För er som är intresserade hittar ni min gamla blogg HÄR. Jag har även bloggat en gång tidigare för två eller tre år sedan på metrobloggen.se och därför tyckte jag att det passade med "tredje gången gillt" och "en sista gång".
Nu ska jag inte skrämma er med jätte mycket text utan det kommer blandas med bilder. Innan jag skriver nästan gång ska jag nog hämta en flaska vatten för jag är törstig, fast jag orkar inte resa mig. Äh, strunt samma.
Avrundat inlägg, ciaao

Kommentarer
Postat av: eммa ѕvaнn ♥ Foto

SV: taack:)

2010-08-02 @ 14:18:16
URL: http://emmasvahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0