Till Erika

Foto: Jag
Erika Evelina Brice.
Gud vilken människa detta är alltså! Helt orolig är hon för er som inte vet. Vet ni varför?
Hon står ut med att jag pratar waaaaaay too much.
Att jag är världens största fotonörd, precis som hon.
Att jag gillar att äta glass i Kg.
Att jag gillar att äta på Mezo för ofta.
Att jag är allmänt knasig.
Ja, därför är hon otrolig. Otroligt bra, otroligt, duktig och en otrolig bra vän.
Nu går hon på Tych (har lärt mig att det förkortas så? hehe, är man bäst så..). Hon går alltså inte med mig, jag saknar henne över mycket! Hon vet väääldigt mycket om mig. Mer än de flesta för tillfället. Hon är grym, kan alltid prata med henne om det är något. Hoppas att hon vet att jag finns för henne också.
Nu vet jag inte om du läser detta Erika, men om du gör det. - Jag saknar dig, glöm inte bort mig nu! Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0