Min dag

1. Malmö
2. IKEA-lampa mitt i stan (I'm lovin it, badabapappa)
3. Mamma gillade bilden, kände oss som turister i malmö där man varit fem hundra gånger tidigare.
4. Mamma köpte kaffe.
Bilder från dagen i Malmö. Tog även en sväng in om Landskrona innan hemfärd för att fixa bilder till id-kort. Herrejisses säger jag bara! Fulare får man helt enkelt leta efter, hoho.. Vi gick in på Japan photo i malmö och skulle ta bilderna egentligen men stackars lilla pojk kunde ju inte fotografera, haha! Jag fick röda ögon på bilden och så sa han att dom kanske skulle godkänna det? Så kan vi inte ha det, så vi åkte vidare. I Landskrona trillade vi in fem minuter innan de skulle stänga. Nu är det fixat iaf!
På kvällen har jag varit hos min Rasmus. Han är dock också sjuk, hoppas verkligen inte han smittar mig för då får han smaka på andra puckar... Nejdå, hihi. Hoppas att er dag varit lika fin som min?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0