Kap

Smygfotade en trött och varm Rasmus på bussen..
Tog som sagt en tur till IKEA idag med kära Rasmus. Valde att ta bussen istället för tåget men det var en dum ide. Tar hundra år! Stannar hela tiden och kör en massa omvägar, dessutom var det varmt som en bastu på bussen. Aja, fram kom vi i alla fall och då väntade god mat (35 kronor, kap) och chips shopping. Jag tror att jag kan vara den enda i hela världen som kallar en tallrik kycklig och potatis för endast 35 kronor ett kap.. Modebloggare säger ju det om kläder och jag säger det om mat, så är det bara.
Efter besöket på IKEA tog vi en tur in på väla. Jag hittade ett par svarta byxor och ett par nya vita convers då mina gamla gått isönder. Hel nöjd! Imorgon bär det av till Ystad med familjen.. Mindre kul fast jag var tvungen att följa med. Kameran hänger med så jag får kanske ett par bra bilder istället. Kram!
Kom på att jag kanske skulle fotat tallriken innan jag börjat äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0