Framkallning

Foto: Jag
Förlåt mig för dålig uppdatering idag vänner. Jag var som vanligt sen till bussen och hann inte skriva något..
Har spenderat dagen hemma hos Rasmus, ätit makaroner och spelat TV-spel. När jag var på väg hem igen ringde mamma och sa att mina bilder hade kommit. Riktigt nöjd med resultatet måste jag säga! Och nu är jag glaaaaaaaaaaaad! Har något att roa mig med nu i några timmar känns det som. Alla bilder ska hamna rätt, tänka ut vad jag ska skriva och sedan ska jag lägga en ny beställning på ännu fler bilder som jag hade missat denna gången.
Men först blir det mat, lasagne står på menyn och det ska bli gott nu. Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: filippa

Sv: Minns inte vad jag frågade men, jaa okej! :P Haha!

KRAM ♥

2010-08-11 @ 20:48:57
URL: http://filippaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0