Det tar tid

Just nu, Photo Booth..
Jag har suttit och försökt bli klar med fotoboken hela kvällen men inte lyckats. Två limmstift gick åt och alla bilder är inte insatta än. Var lite rädd för att albumet skulle ta slut också men det verkar rätt lugnt nu. Ni får se slutresultatet när det är klart, men än så länge får ni en liten sneek peak.
Ber om ursäkt för dålig bloggning idag, mitt fel totalt. Inga nya bilder heller. Lovar att jag ska bättra mig till imorgon. Nu ska vi snart borsta tänderna och kanske krypa ner framför en film? Mitt rum kokar över av värme.. Puss och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte göra en film som du lägger in på bloggen så vi får se framsidan och innehållet? :)

2010-08-12 @ 00:04:43
Postat av: Liza

Spännande att få se resultatet! ^^



Frågestund på bloggen, kika gärna in och lämna en fråga eller fler! :) kram

2010-08-12 @ 09:56:41
URL: http://liiiizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0