Beautiful day

Här började alltså min och Erikas dag tillsammans. Tågstationen där vi fick vänta 40 minuter på ett försenat tåg.. När vi äntligen började rulla igen blir det ett annat uppehåll på nästa station i 10 minuter. En resa som vanligtvis bara skulle tagit en halvtimme tog alltså en och en halv timme. Men inga sura miner här inte!

Efter en lunch på favorit haket Mezo, blev det shopping (visar imorgon) och en tur ner till havet. Blev dock ingen sandstrand idag som jag hoppades på. Lyckades fånga vackra Erika på två bilder som jag gillar, som ni givetvis får se sen. Kanske redan ikväll om önskan finns?
När vi var på väg hem igen hade vi inget annat att roa oss med än att fotografera en cola burk. Som ni ser gillar Erika cola. Väldigt mycket. Det gör inte jag. Och nu antecknar väl alla ni som orkar läsa vad jag skriver. Men så är det helt enkelt. Nu ska jag gå på efterrätten helt enkelt så ni får underhålla er själv en liten stund igen. I'll be back!

Kommentarer
Postat av: C A R O L I N E

Jättefin blogg! :D

allt bra? ♥

2010-08-05 @ 20:40:31
URL: http://photobycaaroline.blogg.se/
Postat av: Maalin

heej vilken härlig blogg du har med så fina bilder ! :D

2010-08-05 @ 20:59:36
URL: http://malinlandins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0