Annars då?

En annan saknad vän, Ellen
Fredagsmys! Pappa är rätt söt som börjar sjunga i fredagsmys-låten i telefonen när han ringer till mig och jag svarar. Jag sjunger självklart med och folk börjar vända sig om eftersom att jag har en sådan underbart vacker sångröst ja..
Vi fick sluta tidigare idag vilket resulterade i lunch på donken vilket inte var jätte gott och sedan en shoppingrunda på det. Underbara Elin mötte jag upp, sen tog jag tåget ner till Lund vid fyra. Vinkade hejdå till en söt lillebror som spenderar helgen i Småland. Pappa och jag rullade vidare till MediaMarkt. Tittade på objektiv och andra fotosaker. GEEEE MIIIIIG ungefär..
Hemfärd stod sedan på schemat och då väntade mat. Bara mamma, pappa och jag hemma för tillfället. Snart kommer nog även femte hjulet hit, min Rasmus. Haha, snålt att kalla honom hjul kanske. Äh, har överlever nog.
Nu är det helg och jag ska ta det lugnt, får se vad vi hittar på. Har ni haft en bra vecka?

Kommentarer
Postat av: emmy

jag saknar dig :(

2010-08-27 @ 21:18:21
URL: http://emmywingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0